کفی ژله ای افزایش قد

اگر بخواهید در یک چشم بر هم زدن و بدون هیچگونه عوارض احتمالی به میزان ۵ سانتیمتر بر قد خود بیافزایید تنها راه حل ممکن نه استفاده از دارو است و نه انجام ورزش های مختلف بلکه شما با استفاده از محصول لژ افزایش قد می توانید خیلی زود به این خواسته خود دست یابید.این روزها در فروشگاه مختلف شاهد هستیم انواع مختلفی از لژهای افزایش قد را برای فروش قرار داده اند. در فروشگاه تهران ژل نیز دو مدل از با کیفیت ترین های بازار را برای شما علاقه مندان به این محصول در سایت قرار داده ایم :

لژ مخفی افزایش قد ایرانی ده لایه با کیفیت معمولی و قیمت ۱۹۸۰۰ تومان

لژ مخفی کفش مدل خارجی  ده لایه با کیفیت عالی و قیمت ۲۴۸۰۰ تومان

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس بگیرید.

 

لژ افزایش قد

 

شما علاوه بر روش های بالا می توانید جهت خرید لژ مخفی کفش با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید. مهم نیست رد کجای کشور هستید تنها با یک تماس می توانید ابتدا سفارش خود را دریافت کرده و بعد از ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

محصول لژ مخفی کفش مردانه در واقع برای خانم ها نیز قابل استفاده است . این محصول  دارای لایه های قابل تفکیک بوده و به راحتی می توانید انها را از هم جدا نمایید و بر اساس میزان فضای کفشی که در اختیار دارید از تعداد لایه های ان استفاده کنید.

استفاده از لژ مخفی راه حلی کم هزینه و در عین بدون عوارض است و شما در همان لحظه استفاده می توانید شاهد افزایش قد ۵ سانتیمتری خود به نسبت گذشته باشید. این محصول ارزشمند می تواند برای زمان هایی که می خواهید به یک مهمانی مهم بروید بسیار کاراری داشته باشد و شما با ظاهری بهتر و قد و قامتی بلند از قبل در جمع دوستان خود حاضر شوید.محصول ژل افزایش دهنده ی قد می تواند شما را به رویای دیرینه خود که شاید برای خیلی ها دیگر دور از دسترس بوده برساند.

اگر از  ژل سیلیکونی افزایش قد  با کیفیت بالا استفاده کنید می توانید در طی روز و در ساعت های طولانی هم به صورت مداوم از آن استفاده کنید بی آنکه بروی راه رفتن شما تاثیر منفی بگذارد و یا پاهای شما را خسته کند. محصول ارائه شده که به عنوان پاشنه مخفی افزایش قد استافده می گردد در واقع نوعی پد طبی محسوب می شود که علاوه بر افزایش قد و قامت شما می تواند راه رفتن را نیز برایتان لذت بخش تر از گذشته نماید.

 

لژ مخفی افزایش قد ایرانی ده لایه با کیفیت معمولی و قیمت ۱۹۸۰۰ تومان

لژ مخفی کفش مدل خارجی  ده لایه با کیفیت عالی و قیمت ۲۴۸۰۰ تومان

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس بگیرید.

 

لژهای افزایش قد

 

شما می توانید برای مراسم های مختلف عروسی و مهمانی های مهم برای اینکه بتوانید با اعتماد به نفس بالاتری ظاهر شوید از محصول کفی ژله ای افزایش قد استفاده کرده و با ظاهر شیک تری در اینگونه مجالس ظاهر شوید.در بازار و در دیگر سایت ها شاید بتوانید ارزان ترین ژل افزایش قد هم پیدا کنی اما باید دقت داشته باشید که این محصولات ارزان قیمت معمولا دارای کیفیت  بالایی نبوده و نمی توانند انتظارات شما را از یک ژل با کیفیت بر آورده نمایند.

ما در تهران ژل یکی از بهترین انواع محصولات ژل بلند شدن قد را برای تمامی عزیزان در سراسر کشور قارر داده ایم و تنها کافیست تا برای ثبت سفارش بروی دکمه های خرید پستی که در بالا قرار داده ایم کلیک کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایند.

محصول ارائه شده در تهران ژل در مدل خارجی در اقع همان ژل طبی افزایش قد betall اصل است که دارای ده لایه سیلیکونی بوده و یم تواند براحتی برای شما افزایش قد ۵ سانتیمتری را فراهم آورد.شما از این پد افزایش قد داخل کفش باید استافده کنید و می توانید /انرا در زیر کفی ها قرار داده و بی آنکه کسی متوجه حضور چنین محصولی شود از آن در طی روز استافده نمایید.

در ادامه برای شما برنامه ورزشی را تنظیم کرده ایم که اگر بتوانید آنرا به صورت مدوام انجام دهید می توان امیدوار بود که بر میزان رشد قد شما به صورت طبیعی تاثیر گذار باشد :
• هر روز ۲۵ تا ۳۰ دقیقه حرکات کششی انجام دهید.
• ۵ نوع حرکت کششی مختلف را انتخاب کنید و روی آنها تمرکز کنید. از این ۵ حرکت، حداقل یک حرکت کششی در حالت درازکش، یک حرکت کششی در حالت ایستاده و یک حرکت کششی پیچشی را هر روز در برنامه لحاظ کنید. این امر کمک خواهد کرد تا ستون مهره‌ای شما از زوایای مختلف تحت کشش قرار بگیرد.
• در برنامه‌های هفتگی خود، حداقل ۳ حرکت از ۵ حرکت کششی منتخب را در برنامه هفته بعد تغییر دهید.

لژ مخفی
• بین حرکات کششی، مدت ۳ تا ۱۰ ثانیه، استراحت داشته باشید.
• هر روز ۱۵ تا ۲۰ دقیقه، ضربه زدن با پاها را در برنامه خود داشته باشید. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از این زمان را به حرکت ضربه شلاقی اختصاص دهید و در مدت زمان استراحت، حرکت ضربه مستقیم رو به بالا را انجام دهید. برای استراحت کردن مطابق با آنچه که در بخش ضربه پا گفته شد، عمل کنید.
• ۵ تا ۱۰ دقیقه، تمرین آویزان شدن را در برنامه خود بگنجانید. برای استراحت کردن هر چقدر می‌خواهید می‌توانید استراحت کنید. اگر مدت زمان استراحت کافی باشد، شما می‌‌توانید دفعه بعد حداقل ۱۰ ثانیه آویزان باشید.
• ۱۵ تا ۳۰ دقیقه باقیمانده تمرین، دوچرخه سواری و بعد از آن تمرینات پرش در اولویت قرار دارند. اگر چه شما می‌توانید دوچرخه سواری را در ۶ روز هفته و هر روز به مدت ۲۰ دقیقه داشته باشید و بعد از آن حرکت ضربه زدن پاها را هم انجام دهید، باید به خاطر داشت که دوچرخه سواری به عنوان تمرین اصلی برای افزایش طول پاهای شما به حساب می‌آید.
• حرکات را طوری با همدیگر ترکیب کنید که جذاب بودن برنامه برای شما حفظ شده و از خسته کنندگی و یکنواختی خارج شود. این کار شور و ذوق و پایداری شما را برای پیش برد تمرینات و برنامه حفظ خواهد کرد و وقت بیشتری را به تمرینات اختصاص خواهید داد.
• همه روزه در راس این تمرینات، ۱۰ دقیقه تنفس عمیق و ۱۰ دقیقه ماساژ انگشتان و گردن را داشته باشید. سعی کنید که ۵ دقیقه را هنگام بیدار شدن و ۵ دقیقه را هنگام رفتن به رختخواب انجام دهید (هم تنفس عمیق و هم ماساژ).

 

 

ژل بیتالژل سلیکونی افزایش قد , پاشنه افزایش قدکفی ژله ای افزایش قد ارزانترین ژل افزایش قدژل بلند کننده قدلژ مخفی افزایش قد ,خرید ژل طبی افزایش قد , ژل افزایش قد در کرج ,ژل افزایش قد در اصفهانژل افزایش قد در تبریزژل افزایش قد در شیرازژل افزایش قد در مشهد , خرید پد افزایش قد , فروشگاه افزایش قد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *